- A
- A
- A
-
Zarządzanie własnym rozwojem - test sprawdzający
Podsumowanie quizu
0 z 10 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Informacja
TEST SPRAWDZAJĄCY
w ramach studiów podyplomowych organizacja i zarządzanie oświatą
Szanowni Państwo!
Zapraszamy do wypełnienia testu sprawdzającego na zaliczenie przedmiotu. Zaliczenie odbywa się na ocenę. Przed Państwem 10 pytań jednokrotnego wyboru, co oznacza, że tylko jedna odpowiedź spośród podanych jest właściwa. Do zaliczenia testu niezbędne jest prawidłowe odpowiedzenie na 5 spośród 10 pytań.
Skala ocen:
9-10 poprawnych odpowiedzi | bardzo dobry | bdb | 5,0 |
---|---|---|---|
8 poprawnych odpowiedzi | dobry plus | db plus | 4,5 |
7 poprawnych odpowiedzi | dobry | db | 4,0 |
6 poprawnych odpowiedzi | dostateczny plus | dst plus | 3,5 |
5 poprawnych odpowiedzi | dostateczny | dst | 3,0 |
4 i poniżej | niedostateczny | ndst | 2,0 |
Po pozytywnym zakończeniu testu pojawi się informacja o otrzymanej ocenie. Informacja o zaliczeniu przez Państwa testu będzie dostarczona do nas automatycznie.
POWODZENIA!
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Ładowanie quizu…
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 10
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
-
Twoja ocena z testu: 5
-
Twoja ocena z testu: 4,5
-
Twoja ocena z testu: 4
-
Twoja ocena z testu: 3,5
-
Twoja ocena z testu: 3
-
Twoja ocena z testu: 2
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytań 1 z 10
1. Pytanie
1 punktówZgodnie z akronimem FUKO, w trakcie udzielania informacji zwrotnej, należy skupić się na:
-
Pytań 2 z 10
2. Pytanie
1 punktówJakie wyróżniamy style uczenia się?
-
Pytań 3 z 10
3. Pytanie
1 punktówOsoby, które najlepiej przyswajają wiedzę w ruchu, szukają dodatkowych stymulacji, aktywnie uczestniczą w różnych sytuacjach z życia codziennego, eksperymentują, kiedy to tylko możliwe, są bardzo znudzone podczas wykładów, konferencji czy innych tego typu sytuacji, to:
-
Pytań 4 z 10
4. Pytanie
1 punktówCo wchodzi w skład trójczynnikowej koncepcji wypalenia zawodowego, wg. Ch. Maslach?
-
Pytań 5 z 10
5. Pytanie
1 punktówSłowo motywacja rozumie się jako:
-
Pytań 6 z 10
6. Pytanie
1 punktówZ motywacją wewnętrzną mamy do czynienia:
-
Pytań 7 z 10
7. Pytanie
1 punktówDo obciążeń organizacyjnych występujących w środowisku pracy dyrektora szkoły nie można zaliczyć:
-
Pytań 8 z 10
8. Pytanie
1 punktówJakie formy wsparcia sugerowane są dyrektorom szkół?
-
Pytań 9 z 10
9. Pytanie
1 punktówCechy osobowe lidera wchodzące w potencjał przywódczy to:
-
Pytań 10 z 10
10. Pytanie
1 punktówZgodnie z modelem rozwoju kompetencji przywódczych powinno się:
Nasze uczelnie
Uczelnia Lingwistyczno-Techniczna w Przasnyszu:
Uczelnia Lingwistyczno-Techniczna w Świeciu:
Kierownik
Małgorzata Silny
Pedagog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, nauczyciel akademicki na uczelniach pedagogicznych, autorka wielu publikacji, koordynatorka ogólnopolskich projektów, trener umiejętności psychospołecznych.
e-mail: malgorzata.silny@e-indeks.edu.pl