- A
- A
- A
-
Zarządzanie zmianą - test sprawdzający
Podsumowanie quizu
0 z 10 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Informacja
TEST SPRAWDZAJĄCY
w ramach studiów podyplomowych organizacja i zarządzanie oświatą
Szanowni Państwo!
Zapraszamy do wypełnienia testu sprawdzającego na zaliczenie przedmiotu. Zaliczenie odbywa się na ocenę. Przed Państwem 10 pytań jednokrotnego wyboru, co oznacza, że tylko jedna odpowiedź spośród podanych jest właściwa. Do zaliczenia testu niezbędne jest prawidłowe odpowiedzenie na 5 spośród 10 pytań.
Skala ocen:
9-10 poprawnych odpowiedzi | bardzo dobry | bdb | 5,0 |
---|---|---|---|
8 poprawnych odpowiedzi | dobry plus | db plus | 4,5 |
7 poprawnych odpowiedzi | dobry | db | 4,0 |
6 poprawnych odpowiedzi | dostateczny plus | dst plus | 3,5 |
5 poprawnych odpowiedzi | dostateczny | dst | 3,0 |
4 i poniżej | niedostateczny | ndst | 2,0 |
Po pozytywnym zakończeniu testu pojawi się informacja o otrzymanej ocenie. Informacja o zaliczeniu przez Państwa testu będzie dostarczona do nas automatycznie.
POWODZENIA!
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Ładowanie quizu…
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 10
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
-
Twoja ocena z testu: 5
-
Twoja ocena z testu: 4,5
-
Twoja ocena z testu: 4
-
Twoja ocena z testu: 3,5
-
Twoja ocena z testu: 3
-
Twoja ocena z testu: 2
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytań 1 z 10
1. Pytanie
1 punktówKtóra z faz nie występuje w modelu procesu zmiany Lewina?
-
Pytań 2 z 10
2. Pytanie
1 punktówCo jest najlepszą metodą usprawnienia zmiany wg. teorii pola sił Lewina?
-
Pytań 3 z 10
3. Pytanie
1 punktówCo jest ostatnim etapem wypalenia zawodowego wg. C.Maslach?
-
Pytań 4 z 10
4. Pytanie
1 punktówW celu doskonalenia procesu wdrażania zmiany stosuje się ewaluację:
-
Pytań 5 z 10
5. Pytanie
1 punktówCo jest warunkiem koniecznym, aby ewaluacja nie stała się „sztuką dla sztuki”:
-
Pytań 6 z 10
6. Pytanie
1 punktówKtóra faza przechodzenia przez zmianę najczęściej inauguruje proces?
-
Pytań 7 z 10
7. Pytanie
1 punktówJak zacząć zmianę wg modelu Kottera?
-
Pytań 8 z 10
8. Pytanie
1 punktówJakie jest ostateczne działanie w obliczu oporu wobec zmiany, gdy inne metody nie przynoszą rezultatu?
-
Pytań 9 z 10
9. Pytanie
1 punktówW jakiej strefie własnego samopoczucia pracownicy są gotowi do przyjęcia zmiany?
-
Pytań 10 z 10
10. Pytanie
1 punktówNa której grupie uczestników zmiany należy koncentrować swoje działania?
Nasze uczelnie
Uczelnia Lingwistyczno-Techniczna w Przasnyszu:
Uczelnia Lingwistyczno-Techniczna w Świeciu:
Kierownik
Małgorzata Silny
Pedagog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, nauczyciel akademicki na uczelniach pedagogicznych, autorka wielu publikacji, koordynatorka ogólnopolskich projektów, trener umiejętności psychospołecznych.
e-mail: malgorzata.silny@e-indeks.edu.pl